بازار آب مقطر ایران
خانه / آب مقطر خوراکی / قیمت انواع آب مقطر خوراکی

قیمت انواع آب مقطر خوراکی

آب مقطر خوراکی به نوعی از آب آشامیدنی می‌گویند که از خلوص بالایی برخوردار است و برای خارج کردن سموم از بدن بسیار پیشنهاد می‌شود. این آب تمامی املاح مضری که در طی جاری شدن از مکان‌های مختلف ایجاد می‌شود را به وسیله جوشاندن در دستگاه‌های مخصوص از بین می‌برد و از ورود آن‌ها به بدن جلوگیری می‌کند.قیمت انواع آب مقطر خوراکی

آب مقطر زلال چه ویژگی هایی دارد؟

آب مقطر زلال چه ویژگی هایی دارد؟ آب مقطر یا به عبارتی H2O، مانند آب‌های دیگر بی مزه بوده و فاقد هر گونه مواد مضر مانند فلزات و دیگر موادی که در بیمار کردن بدن تاثیر گذار هستند، است. کارخانه‌ها برای تولید کردن این محصول آب معمولی را می‌جوشانند و بخار حاصل را به وسیله دستگاه‌های مکانیزه و مخصوص به مایع تبدیل می‌کنند. در نهایت آنچه که از این مراحل بدست می‌آید آب مقطر زلال است.

در تولید این محلول انرژی و هزینه زیادی استفاده می‌شود که این اتفاق به هیچ عنوان با حفاظت از محیط زیست مغایرت ندارد و یکی از معایب آن بشمار می‌آید. آب مقطر خالص برای مصرف روزانه مناسب نیست و فقط برای موارد خاص استفاده می‌شود که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نظافت
  • حلالی برای مواد شیمیایی
  • صنایع آرایشی
  • دارو‌های پزشکی
  • محافظت از باتری خودرو
  • مواد غذایی

آب مقطر به دلیل مراحلی که در تولید طی کرده است همه مواد معدنی و املاحی را که برای بدن لازم است، از دست داده و گزینه مناسبی برای تامین برخی املاح معدنی که بدن نیاز دارد نیست. از آنجایی که این مایع از هیچ گونه مواد شیمیایی تشکیل نشده است و رسوب‌های آب را در هنگام تولید از بین برده است در درمان برخی بیماری‌ها کاربرد بسیار زیادی دارد که عبارتند از: بیماری‌‌های مربوط به کلیه و کبد، از بین بردن باکتری‌های موجود در بدن با مصرف دوره‌ای، مقابله با مشکلاتی که ممکن است معده با آن مواجه شود و غیره.

عرضه بدون واسطه آب مقطر خوراکی

عرضه بدون واسطه آب مقطر خوراکی آب مقطر خوراکی یکی از محصولات پرطرفدار در میان برخی مردم بخصوص بیماران کلیوی بوده و فاقد رسوبات مختلف است. شرکت‌های تولید کننده در داخل کشور به دلیل حساسیت بالای این محصول آن را با استفاده از بهداشتی ترین دستگاه‌ها و جدید ترین روش‌ها تولید می‌کنند. قیمت این آب به کیفیت آب عادی اولیه، میزان تقطیر آب، برند تولید کننده، مجوز وزارت بهداشت و غیره وابسته است.

شرکت آب مقطر ایران یکی از بزرگترین مجموعه‌هایی است که در راستای تولید آب مقطر فعالیت می‌کند. این مجموعه قصد دارد با تولید و عرضه آب مقطر زلال نقش ویژه‌ای در بازار داخلی آب مقطر داشته باشد. هدف گروه بازرگانی آب مقطر ایران ارائه کالایی مرغوب و قیمت مناسب در میان مردم است تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان را بدست آورد.

جهت مشاوره و خرید انواع آب مقطر و آب دیونیزه میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش: مهندس خلیلی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129438730
آدرس کانال: @Distilledwater
آدرس سایت: www.1abmoghatar.ir
پست الکترونیکی: mehdi.kh2017m@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام