بازار آب مقطر ایران
خانه / آب دیونیزه / قیمت آب دیونیزه صنعتی گالنی چقدر است؟

قیمت آب دیونیزه صنعتی گالنی چقدر است؟

آب دیونیزه صنعتی همواره به صورت گالنی بسته بندی می شوند. با توجه به این که نوع بسته بندی ارتباط مستقیم با قیمت آب دیونیزه دارد برای کاهش هزینه و مقرون به صرفه بودن این محصول را به صورت گالنی و دبه ای بسته بندی کرده و روانه بازار می کنند. برای اطلاع از این که قیمت آب مقطر ۳ ۵ ۱۰ ۲۰ لیتری چقدر است می توانید با کارشناسان فروش مجموعه ارتباط بگیرید.

قیمت آب دیونیزه صنعتی گالنی چقدر است؟

مشخصات آب دیونیزه صنعتی چیست؟

مشخصات آب دیونیزه صنعتی چیست؟آب های دیونیزه کاربرد های فراوانی دارد و بیشتر برای مصارف پزشکی و آزمایشگاه های شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد. نام دیگر آب دیونیزه همان آب مقطر است که کم و بیش با آن آشنا هستیم.

آب دیونیزه یا مقطر در واقع نوعی آب است که با انجام فرآیند های خاص روی آن مانند جوشاندن سختی اش از بین می رود. همانطور که می دانید آبها دارای یونهایی مانند کلسیم و منیزیم هستند که موجب ایجاد سختی در آب می شوند.

در مصارف پزشکی و آزمایشگاهی نوع آب مورد استفاده باید بدون سختی و یون باشد. برای تولید آب دیونیزه نیاز هزینه های بالایی صرف می شود که این امر دقیقا اصلی ترین عامل برای افزایش قیمت محصول نهایی می گردد.

از طرفی هزینه هایی مانند حقوق پرسنل، هزینه های ثابت و هم چنین هزینه هایی مانند بسته بندی نیز تاثیر گذار در قیمت آب دیونیزه هستند. بنابراین برای کاهش هزینه و مقرون به صرفه بودن بسته بندی های گالنی می توانند یکی از بهترین گزینه ها برای خرید عمده این محصول به شمار آید.

بطری پت آب معدنی نوعی از انواع مختلف بطری ها می باشد که طرفداران بسیاری دارد.

راهنمای خرید آب دیونیزه صنعتی مرغوب

راهنمای خرید آب دیونیزه صنعتی مرغوببرای خرید آب دیونیزه صنعتی باید تجهیزات کافی برای به دست آوردن مشخصات آب دیونیزه در اختیار داشته باشیم. بنابراین نمی توان گفت به صورت تجربی و با مشاهده کالا می توانیم مطمئن شویم که محصول خریداری شده از کیفیت مرغوب و فوق العاده ای برخوردار است.

با استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی به راحتی با تست چند قطره از این محصول می توان به کیفیت و مشخصات دقیق آب مقطر پی برد و میزان سختی و یون های موجود در آن را به دست آورد.

البته در صورتی که این تجهیزات را در اختیار نداشته باشید توصیه می کنیم با شناسایی مراکز معتبر و قدیمی فعال در این حوزه را پیدا کنید و نسبت به خرید از این شرکتها اقدام کنید. مسلما مراکز پخش عمده و فعالان قدیمی آب دیونیزه محصول شما را مطابق با آنچه سفارش داده اید در اختیارتان قرار خواهد داد بدون این که مشکلی از نظر کیفیت در آب وجود داشته باشد. از طرفی خرید مستقیم از این مجموعه ها می تواند شما را از نظر قیمت نیز شگفت زده کند.

جهت مشاوره و خرید انواع آب مقطر و آب دیونیزه میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش: مهندس خلیلی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129438730
آدرس کانال: @Distilledwater
آدرس سایت: www.1abmoghatar.ir
پست الکترونیکی: mehdi.kh2017m@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بهترین فروشندگان آب دیونیزه در بازار اصفهان

فروشندگان آب دیونیزه اصفهان، دارای بهترین و با کیفیت ترین آب های دیونیزه بوده که این محصول را با قیمتی مناسب به فروش می‌ رساند. آب مورد نظر علاوه بر بازار داخلی

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام