بازار آب مقطر ایران
خانه / آب مقطر / فروش عمده آب مقطر ۴ بار تقطیر با بهترین قیمت

فروش عمده آب مقطر ۴ بار تقطیر با بهترین قیمت

آب مقطر ۴ بار تقطیر ،در واقع خالص ترین حالت ممکن‌ آب است،در ابتدا لازم است روند فرایند تقطیر را  برایتان‌ توضیح دهم،در فرایند تقطیر آب بخار و مجدد با انتقال بخار به ظرفی دیگر تبدیل به مایع میشود و اگر آب ۴بار عمل تقطیر بر روی آب صورت بگیرد‌ خلوص آب به بیش از ۹۹درصد می رسد و به همین‌ خاطر کاربردهای‌ بسیار مهمی‌ در موارد مختلف دارد.

فروش عمده آب مقطر 4 بار تقطیر با بهترین قیمت

موارد مصرف آب مقطر ۴ بار تقطیر

موارد مصرف آب مقطر 4 بار تقطیرانواع آب مقطر را می توان در مهم ترین‌ دسته بندی بر اساس تعداد تقطیر معرفی کرد و از یک تا چهار بار تقطیر دارد‌ که در آب چهار بار تقطیر دیگر با خالصترین آب رو می شویم،یکی دیگر از کاربردهای معروف تقطیر‌ در فرایند گلابگیری است.

لابد می پرسید کاربرد این آب چیست؟ آب مقطر در آزمایشگاه علوم کاربرد فراوانی دارد چرا که حضور املاح‌ درصد خطای آزمایشات‌ و داده را بالا می برد و به همین خاطر در جریان آزمایشها از آب مقطر استفاده میشود،این آب برای شست و شوی‌ سطوح مخصوصا سطوح شیشه ای بسیار‌ کیفیت تمیزی را افزایش می دهد چرا که آب هیچ مواد  معدنی‌ نداد. 

از دیگر موارد خانگی‌ این‌ آب در پخت و پز ،چای و دم نوش  است‌ چرا که خالص بودنش‌ درصد  عوض شدن‌  مزه ی‌ غذا را بسیار پایین  می آورد

از کاربرد های دیگر آب مقطر استفاده در خنک کننده ها می باشد.

حتی برخی برای جلوگیری از ورود مواد معدنی‌ ناخواسته‌ به آکواریوم‌ ها از آب مقطر و‌ اضافه کردن‌ املاح‌ و مکملها به آن استفاده می‌کنند 

این  گونه  ی‌ آب به چکیده ی‌ آب مشهور است و در واقع آبی با درجه خلوص و کاملا بدون املاح است،همین  امر باعث می شود  درجه‌ ی‌ جوش‌ آب مقطر پایین تر از آب معمولی باشد.

کاربرد آب مقطر بسیار فرا تر از موارد گفته شده‌ است و برای داشتن‌ زندگی سالم جایگزینی آب مقطر به جای آب معمولی در بسیاری از موارد بسیار موثر است.

بزرگترین مرکز خرید آب مقطر ۴ بار تقطیر یافته

بزرگترین مرکز خرید آب مقطر 4 بار تقطیر یافتههمان گونه‌ که دیدید این  گونه  آب می تواند یکی از ارگان مهم  سلامت بدن است چرا که در بیشتر موارد آب معمولی در خود املاح فراوانی‌ دارد و بسیاری  از این  املاح و حتی گاه مواد شیمیایی‌ باعث به خطر افتادن سلامت  می‌شود،استفاده از آب مقطر میتواند به ما در کم‌ کردن خطر بیماری ها کمک‌ کند.

ما‌ به  عنوان بزرگترین‌ مرکز خرید آب مقطر این  افتخار را داریم که خالص ترین گونه آب مقطر یعنی آب ۴بار تقطیر را به شما کاربران‌ گرامی‌ ارائه می دهیم‌،با استفاده از آب مقطر با خیال راحت تری می‌نوشید و حتی سلامت تر زندگی می کنید.

جهت مشاوره و خرید انواع آب مقطر و آب دیونیزه میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش: مهندس خلیلی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129438730
آدرس کانال: @Distilledwater
آدرس سایت: www.1abmoghatar.ir
پست الکترونیکی: mehdi.kh2017m@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروشگاه عمده آب مقطر با استانداردهای بالا

فروشگاه عمده آب مقطر با استانداردهای بالا

فروشگاه عمده آب مقطر با استانداردهای بالا یک منبع معتبر و اعتماد‌بخش برای تأمین آب …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام