بازار آب مقطر ایران
خانه / آب دیونیزه / صادر کننده آب دیونیزه سختی صفر

صادر کننده آب دیونیزه سختی صفر

آبی که دارای رسانای الکتریکی کمتر از ۲ میکروزیمنس بر ثانیه و همچنین TDS (Total Dissolved solids) آن صفر یا متمایل به صفر باشد را آب دیونیزه سختی صفر می نامند، که این آب بر اثر عملیات یون زدایی در نمونه های مختلفی تولید می شود. آب دیونیزه سختی صفر را آب فوق خالص نیز می نامند.

این محصول در بازارهای داخلی و خارجی طرفداران زیادی دارد و در سایت اینترنتی ما با بهترین کیفیت و قیمت عرضه می شود برای اطلاع و آگاهی از قیمت این محصول با مشاوران و کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

صادر کننده آب دیونیزه سختی صفر

آشنایی با خصوصیات آب دیونیزه مقطر

آشنایی با خصوصیات آب دیونیزه مقطر آب دیونیزه مقطر مانند آب مقطر معمولی نتیجه تقطیر می باشد که از یک فیلتر تصفیه یونی نیز عبور داده میشود.

برخلاف سایر آب ها آب مقطر دیونیزه دارای رسانایی الکتریکی نمی باشد و دلیل آن عاری بودن این آب از انواع یون های فلزی می باشد.

هرچه شفافیت این آب بیشتر باشد کیفیت بالاتری دارد و خرید آن از توجیه پذیری قابل قبولی برخوردار است.

تقطیر این آب به روش عبور آن از رزین های تبادل یونی صورت می پذیرد، از هر گونه مواد جامد نمک و حتی گازهای محلول در آن عاری است. عوامل بیولوژیکی از جمله ویروس، باکتری وذرات مولکولی در آن وجود ندارد‌ (به ویژه برای مصارف پزشکی، تزریقی و دارویی).

آب دیونیزه در اثر فرایند دیونیزاسیون تولید می شود، که این فرایند خود به سه صورت انجام میگردد، که عبارتند از: بستر مخلوط، جریان متقابل و جریان مستقیم.

آب دیونیزه به دلیل کیفیت خالص آب در انواع مختلف صنایع بسیار ارزشمند است از جمله در تست های آزمایشگاهی، به عنوان یک تمیز کننده خوب، صنایع آرایشی و بهداشتی و برای روغن کاری و خنک سازی ماشین آلات صنعتی و… .

عرضه کلی آب دیونیزه سختی صفر

عرضه کلی آب دیونیزه سختی صفر آب دیونیزه سختی صفر با توجه به نیاز بازار داخلی و خارجی توسط گروه ما تولید و عرضه می گردد.

عرضه آب دیونیزه در بازار به صورت مستقیم، سنتی و اینترنتی صورت می پذیرد.

آب دیونیزه در شهرهای مختلفی از کشور عرضه می شود. به دلیل عرضه بالای این آب نیاز بازار به طور عمده بر طرف می‌شود.

آب دیونیزه دارای نمونه های مختلفی است آب دیونیزه دارای سختی صفر را آب فوق خالص می نامند. فروش آب دیونیزه به روش های مختلفی صورت می گیرد از جمله فروشگاه های اینترنتی، خرید از سایت، خرید از نمایندگی های پخش، مراکز خرید و فروشگاه های بین شهری. آب دیونیزه به صورت بسته بندی و تانکری ارسال می شود که بسته بندی های آن شامل نیم لیتری تا ۲۰ لیتری است. برای پخش تانکری از ۲۰۰۰ لیتر به بالا قابل ارسال خواهد بود.

جهت مشاوره و خرید انواع آب مقطر و آب دیونیزه میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش: مهندس خلیلی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129438730
آدرس کانال: @Distilledwater
آدرس سایت: www.1abmoghatar.ir
پست الکترونیکی: mehdi.kh2017m@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بهترین فروشندگان آب دیونیزه در بازار اصفهان

فروشندگان آب دیونیزه اصفهان، دارای بهترین و با کیفیت ترین آب های دیونیزه بوده که این محصول را با قیمتی مناسب به فروش می‌ رساند. آب مورد نظر علاوه بر بازار داخلی

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام