بازار آب مقطر ایران
خانه / آب مقطر / خرید عمده آب مقطر تبریز

خرید عمده آب مقطر تبریز

آب مقطر آبی خالص و بدون هیچگونه ماده معدنی، باکتری و … . بوده که در بخش های مختلفی از زندگی ما از جمله پزشکی، خانه و صنعت استفاده می شود لازم به ذکر است آب مقطر تبریز از جمله آب مقطرهای موجود در ایران میباشد.

خرید عمده آب مقطر تبریز

اطلاعاتی پیرامون آب مقطر

اطلاعاتی پیرامون آب مقطر آب مقطر حاصل از بخار آب است که خنک می شود و به حالت مایع برگردانده می شود. برخی ادعا می کنند که آب مقطر خالص ترین آبی است که شما می توانید بنوشید. تمامی آب ها (مهم نیست که از یک چشمه طبیعی ، چاه آرتیسی یا شیر معمولی حاصل شود) ممکن است مقدار کمی از مواد معدنی، باکتری ها، سموم دفع آفات و سایر آلاینده ها را داشته باشد. بعد از تولید آب مقطر همه آن ناخالصی ها حذف می شود. همچنین بیش از ۹۹٫۹٪ از مواد معدنی محلول در آب نیز از بین می برد.

متداول ترین موارد استفاده از آب مقطر شامل موارد زیر است

  • استفاده در پزشکی: بیمارستان ها برای جلوگیری از انتشار آلودگی و عفونت ها تجهیزات را با آن تمیز می کنند. دستگاه های دیالیز کلیه از آب فوق العاده خالص برای تصفیه ضایعات خون استفاده می کنند.
  • تست های آزمایشگاهی
  • لوازم آرایشی: آبی که در شامپوها و نرم کننده ها استفاده می شود تقریبا همیشه از نوع آب مقطر است.
  • گاهی آب مقطر در خانه نیز نیاز می شود از جمله: تهیه غذای نوزادان، هنگام کار با اتو و … .

چگونگی نگهداری از آب مقطر: آب مقطر درون بطری بازنشده ای که خریده اید تقریبا برای همیشه سالم می ماند اما بهتر است آن را از نور مستقیم خورشید دور نگهدارید و پس از استفاده از آن در بطری را محکم ببندید چون میکروب های کمی وجود دارند که حتی در محیط بدون مواد مغذی آب مقطر هم هر چند با سرعتی کم می توانند رشد کنند.

فروشنده برتر آب مقطر تبریز

فروشنده برتر آب مقطر تبریز همانطور که گفته شد استفاده از آب مقطر تقریبا در تمام قسمت های زندگی انسان وجود دارد و نبود آن مشکلات زیادی را پزشکی، آزمایشگاه و … ایجاد نمیکند، در اوقع با نبود این آب با ارزش نمی توان غذایی سالم به کودکانمان بدهیم، از طرف دیگر اتوهایی که استفاده می کنیم خیلی زود خراب می شود و ناچار خواهیم بود هزینه زیادی را به تعمیر یا تعویض اتو اختصاص بدهیم.
آب مقطر تبریز یکی از انواع با کیفیت آب مقطر است که با استفاده از آن دیگر نیازی نیست دائما اتوها را تعمیر کنیم، غذای ناسالم به کودکانمان بدهیم و در صنعت و پزشکی با مشکلات زیادی مواجه باشیم.
لازم به ذکر است آبهای خالص تولیدی شرکت ما مانند سایر آب مقطرها ماندگاری بالایی دارند و هر وقت خواستید میتوانید از محصولی که سالها قبل خریداری کرده اید استفاده کنید.

فروشندگان تجهیزات پزشکی در صورتی که قصد خرید آب مقطر را به صورت عمده دارند می توانند با ما که سال هاست فروشنده آب مقطر هستیم در ارتباط باشند.

جهت مشاوره و خرید انواع آب مقطر و آب دیونیزه میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش: مهندس خلیلی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129438730
آدرس کانال: @Distilledwater
آدرس سایت: www.1abmoghatar.ir
پست الکترونیکی: mehdi.kh2017m@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروشگاه عمده آب مقطر با استانداردهای بالا

فروشگاه عمده آب مقطر با استانداردهای بالا

فروشگاه عمده آب مقطر با استانداردهای بالا یک منبع معتبر و اعتماد‌بخش برای تأمین آب …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام