بازار آب مقطر ایران
خانه / آب مقطر / تولیدکننده آب مقطر پزشکی در حجم های مختلف

تولیدکننده آب مقطر پزشکی در حجم های مختلف

آب مقطر به آبی گفته می شود که به روش تقطیر تمام ناخالصی های آن گرفته شده باشد. تولید این محصول طبق استاندارد های پزشکی انجام می شود. آب مقطر پزشکی در حجم های مختلفی تولید می شود که هر کدام برای فعالیتی مورد استفاده قرار می گیرد. تولید این محلول کمک شایانی به پزشکان کرده ایست زیرا می توانند به کمک آن لوازم مورد نیاز خود را استریل نمایند. این تولید کننده در محیطی کاملا بهداشتی و با دستگاه آیزنهاور و استریل این محلول را تولید می کند و در مظروفی با حجم های متنوع قرار می دهد. 

تولیدکننده آب مقطر پزشکی در حجم های مختلف

مشخصات آب مقطر تزریقی استاندارد

مشخصات آب مقطر تزریقی استانداردآب مقطر تزریقی برای ترکیب شدن با محلول هایی که نیاز به تزریق در بدن دارند به کار می رود. این محصول استریل و کاملا بهداشتی می باشد و هیچ گونه ضرری برای بدن ندارد. دارو هایی هستند که به صورت پودری می باشد و فقط با تزریق آنان می توان بیماری را بهبود بخشید، این پودر ها را با آب مقطر ها تزریق می نمایند و به بدن تزریق می کنند. 

این محلول به آب فوق خالص نیز شناخته می شود زیرا به کمک دستگاه های مدرن و پیشرفته تمام ناخالصی های موجود در آن گرفته شده است و بهترین گزینه برای تزریق ها به شمار می رود. این آب مقطر های تزریقی را می توان در سایز های مختلفی متناسب با نیاز خود و تجویز پزشک تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد. 

آب مقطر پزشکی چگونه تولید می شود؟

آب مقطر پزشکی چگونه تولید می شود؟دستگاه هایی وجود دارد که با کمک آنها می توان آب مقطر های پزشکی را به راحتی تولید نمود. این محلول با حرارت دادن و تبخیر آب به دست می آید و در دستگاه ها ناخالصی های این آب ها به صورت دسته بندی گرفته می شود تا برای تزریق مناسب شوند. آب مقطر ها باعث می شود تا آمپول های پودری به راحتی حل شده و قابل تزریق باشند. 

در اصل برای تولید آب مقطر پزشکی باید مراحل زیر را طی نمود: 

  1. جوشاندن و تقطیر کردن.
  2. آب را از رزین ها عبور داد.
  3. با کمک فیلتر های اسمز معکوس و نانو فیلتر آب را تصفیه کرد.

با رعایت کردن مقررات و طی کردن این مراحل طبق اصول و استاندارد های پزشکی می توان آب مقطر سالم و عالی را به دست آورد که در حرفه پزشکی مصرف بالایی را از آن خود کرده است. زمانی که آب مقطر بدون هیچ گونه ناخالصی باشد و کاملا استریل باشد می تواند گزینه مناسبی برای ترکیب با دارو های تزریقی باشد. 

جهت مشاوره و خرید انواع آب مقطر و آب دیونیزه میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش: مهندس خلیلی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129438730
آدرس کانال: @Distilledwater
آدرس سایت: www.1abmoghatar.ir
پست الکترونیکی: mehdi.kh2017m@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروشگاه عمده آب مقطر با استانداردهای بالا

فروشگاه عمده آب مقطر با استانداردهای بالا

فروشگاه عمده آب مقطر با استانداردهای بالا یک منبع معتبر و اعتماد‌بخش برای تأمین آب …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام