بازار آب مقطر ایران
خانه / آب دیونیزه / تولیدکننده آب دیونیزه پزشکی باکیفیت

تولیدکننده آب دیونیزه پزشکی باکیفیت

 آب دیونیزه در پزشکی بیشترین استفاده را دارد. آب دیونیزه آبی است که همه ی ناخالصی ها و مواد اضافه ی آن جدا شده است و از این آب در ساخت انواع دارو و همچنین در وسایل و لوازم پزشکی استفاده می شود.

یکی از مهم ترین استفاده های آب دیونیزه  پزشکی به کارگیری در دستگاه های دیالیز است.دستگاه دیالیز دستگاهی است که مواد معدنی بدن را در صورت کمبود به حالت استاندارد برمی گرداند و تنظیم میکند و مواد قبل از اینکه وارد بدن شود حتما باید در آب خالص حل شوند.

تولیدکننده آب دیونیزه پزشکی باکیفیت

ویژگی های آب دیونیزه پزشکی باکیفیت چیست؟

ویژگی های آب دیونیزه پزشکی باکیفیت چیست؟برای به وجود آمدن آب مقطر از فرآیند تقطیر و برای تولید آب دیونیزه از فرآیند یون‌زدایی استفاده می‌شود. هر دو فرآیند موجب حذف مقدار زیادی از یون‌های حل شده در آب می‌شوند اما ماهیت  آب دیونیزه و آب مقطر، یکی نیست.

آب مقطر در دستگاه‌های دو بار تقطیر و با تبخیر و سپس چگالش آب لوله‌کشی شهری و یا آب چشمه‌ها تهیه می‌شود. با این فرایند بسیاری از ناخالصی‌های یونی و غیر یونی از آب حذف می‌شوند ولی بعضی از ناخالصی‌ها مانند ترکیبات آلی فرار و جیوه به همراه آب تبخیر و چگالش یافته و با این روش از آب حذف نمی‌شوند.

آب دیونیزه با عبور آب لوله‌کشی شهری، آب چشمه‌ها و یا آب مقطر دو بار تقطیر از درون مسیر حاوی رزین‌های انتقال یونی به وجود می‌آید. این رزین‌ها کاتیون‌ها و آنیون‌های موجود در آب را به ترتیب با یون‌های H+ و OH- جایگزین کرده و باعث تولید آب دیونیزه می‌شوند.آب دیونیزه هنگام برخورد به ملکول های هوا با مولکول‌های CO2 واکنش داده و منجر به تولید یون‌های HCO3- و H+ شده که آب را از حالت خنثی خارج کرده و pH آن را در حدود ۵٫۶ قرار می دهد. فرآیند تولید آب دیونیزه موجب حذف ذرات مولکولی و یا ذرات آلی تغییرناپذیر مانند باکتری‌ها و ویروس‌ها از آب نمی‌شود.

محل فروش عمده آب دیونیزه پزشکی

محل فروش عمده آب دیونیزه پزشکیخرید و فروش آب دیونیزه شده برای استفاده های آزمایشگاهی مورد توجه خاصی قرار دارد و این محصول مهم در سایت و خرید اینترنتی با بهترین قیمت ارائه می شود تا مشتریان بتوانند بهترین تصمیم را برای انتخاب محصول خود بگیرند.

حتی فروشندگان فعال در این حوزه می توانند آب دیونیزه باکیفیت را از سایت و خرید اینترنتی با قیمت فوق العاده و حیرت آور خریداری نمایند و همین امر باعث صرفه جویی در پول افراد می گردد و می توانند به بازار کار خود رونق زیادی ببخشند.

با توجه به استقبال خوب آب دیونیزه شده،این محصول را می توانند از سایت و خرید اینترنتی که استفاده های بسیار فراوانی دارد می توانند خریداری و مورد استفاده قرار دهند.

جهت مشاوره و خرید انواع آب مقطر و آب دیونیزه میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش: مهندس خلیلی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129438730
آدرس کانال: @Distilledwater
آدرس سایت: www.1abmoghatar.ir
پست الکترونیکی: mehdi.kh2017m@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بهترین فروشندگان آب دیونیزه در بازار اصفهان

فروشندگان آب دیونیزه اصفهان، دارای بهترین و با کیفیت ترین آب های دیونیزه بوده که این محصول را با قیمتی مناسب به فروش می‌ رساند. آب مورد نظر علاوه بر بازار داخلی

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام