بازار آب مقطر ایران
خانه / آب مقطر اتو / قیمت آب مقطر اتو در بازار

قیمت آب مقطر اتو در بازار

قیمت آب مقطر اتو در بازار با توجه به نوع بسته بندی و کیفیت محصول در مراکز مختلف متفاوت است و خرید آن بصورت حضوری و اینترنتی انجام می گیرد.

کاربردهای آب مقطر

آب مقطر یا خالص یکی از انواع آبهای املاح گرفته شده است که تمامی مواد معدنی و مواد مغذی موجود در آن توسط فرآیند تقطیر جدا شده است. این آبPH خنثی داشته و یکی از بهترین انواع آب برای مصارف صنعتی‌ست.

از مهم ترین مصارف آب مقطر میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آب مقطر مخصوص اتو و بخارشو
  • آب مقطر تزریقی
  • آب مقطر جهت شستشوی قطعات فلزی
  • آب مقطر برای ضدعفونی تجهیزات پزشکی
  • آب مقطر برای آب آکواریوم
  • آب مقطر جهت نگهداری لنز

آب مقطر اتو

مزایای مصرف آب مقطر برای اتو

برای پر کردن اتو و بخارشو آب مقطر بهترین گزینه است چرا که از هرگونه املاح، رسوب و مواد معدنی پاک شده و سختی پایینی دارد در نتیجه در هنگام بالا رفتن درجه حرارت اتو از رسوب کردن آب داخل مخزن و انتقال این رسوبات به روی لباس جلوگیری میکند.

این محصول برای اتو بخار خانگی، اتو پرس و بخارشوها بسیار کابردی و مناسب است و کیفیت آن برای رسیدن به نتیجه مطلوب بسیار مهم است.

آب مقطر اتو

قیمت آب مقطر مخصوص اتو

آب مقطر اتو به صورت ۵ لیتری و ۲۰ لیتری عرضه می شود و مصرف کنندگان می توانند به صورت کلی و جزیی و حضوری و یا غیرحضوری خریداری کنند.

استفاده از آب مقطر در اتو باعث جلوگیری از تشکیل رسوب در اتو شده و عمر مفید اتو را افزایش میدهد. این محصول باید در شرایط مناسب و استاندارد تهیه شده باشد تا به دستگاه اتو صدمه ای وارد نکند.

سایت ما یکی از مراکز اصلی پخش آب نقطر در سراسر ایران است. آب مقطر مخصوص اتو از پرطرفدارترین محصولات سایت ماست و برای سهولت مصرف در بسته بندی های ۱ تا ۲۰ لیتری به فروش میرسد. در صورت خرید این محصول بصورت عمده قیمت نهایی برای مصرف کننده بسیار بصرفه است.

آب مقطر اتو

جهت مشاوره و خرید انواع آب مقطر و آب دیونیزه میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش: مهندس خلیلی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129438730
آدرس کانال: @Distilledwater
آدرس سایت: www.1abmoghatar.ir
پست الکترونیکی: mehdi.kh2017m@gmail.com
کانال تلگرام